Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, pentru toate comenzile inregistrate incepand cu data de 17.10.2018, se aplica urmatoarele conditii pentru returnarea produselor:
- Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a returna produsele, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri in afara costului returnarii produselor.
- Perioada in care cumparatorul poate returna produsele expira in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care cumparatorul intra in posesia produselor. In cazul cand cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple, care vor fi livrare separat, perioada expira in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care consumatorul intra in posesia ultimului produs din comanda.
- Inaintea expirarii perioadei de returnare cumparatorul va notifica DeeFashion asupra intentiei sale de returnare a bunurilor, specificand numarul comenzii si obiectele pe care doreste sa le returneze. Notificarea se va face de preferat prin completarea formularului de retur sau prin email la adresa de email [email protected].
- In cazul cand cumparatorul doreste inlocuirea produsului cu acelasi produs de marime diferita, sau cu un alt produs, va specifica acest lucru in formularul sau mailul prin care notifica intentia de returnare.
- Obiectele vor fi returnate in starea lor originala, cu toate etichetele intacte, insotite de o copie dupa factura sau dupa emailul de confirmare a comenzii.
- Coletul cu produsele returnate va fi trimis de catre cumparator prin curier, fara ramburs, la adresa de retur de mai jos.
- Costul returnarii produselor va fi suportat de catre cumparator.
- In cazul indeplinirii conditiilor de retur cumparatorului i se va rambursa contravaloarea produselor cumparate si a costului de livrare a comenzii.
- Termenul de rambursare este de maxim 14 zile de la data receptionarii produselor returnate.
- Contravaloarea returului se restituie prin transfer bancar. In acest sens, va rugam ca in emailul de notificare a returului sa specificati numele bancii si IBAN-ul contului in care doriti sa fie facut transferul.
- Obiectele cu etichetele rupte, sifonate, cu urme de machiaj, deodorant, parfum, cu semne de purtare sau orice alte alterari ale starii intiale nu pot fi acceptate spre returnare.
- In cazul receptionarii unui produs ca nu satisface cerintele de mai sus si care nu poate fi acceptat spre returnare, se va intocmi un proces verbal de constatare in care vor fi specificate motivele de respingere a returului. Coletul cu produsul returnat insotit de procesul verbal de constatare, va fi expediat pe adresa cumparatorului, cu confirmare de primire, costurile de expediere fiind suportate de DeeFeashion.In cazul in care cumparatorul refuza ridicarea coletului, acesta va putea fi ridicat de la sediul DeeFashion, in termen de maxim 6 luni de la data re-expedierii coletului catre client.
Va rugam ca inainte de a returna produsele sa verificati daca sunt indeplinite conditiile de mai sus. In caz contrar, nu va putem restitui contravaloarea produselor.
Conform ordonantei 130/2000 si a legii 449/2003 nu se accepta retururi din partea persoanelor juridice.
Adresa de retur: SC Deefashion Retail SRL, Str. Zorilor Nr 70, Com. Dobroesti, Jud. Ilfov